FAQ
[Vraagbaak]
Geen antwoord?

Vul dan het contactformulier in en dan zullen wij je vraag zo snel mogelijk beantwoorden.

FAQ
[Veelgestelde vragen]
Direct een antwoord

Hieronder vind je overzicht van meest gestelde vragen.

Nee, G-Sound is een organisatie die bestaat uit een groep gemotiveerde vrijwilligers die een bijzonder hart hebben voor mensen met een beperking in welke vorm dan ook. Wij hebben dan ook geen enkel winstoogmerk, sterker nog onze activiteiten kunnen niet worden gerealiseerd zonder enige hulp van sponsoren.

Mensen met een lichamelijk en/of verstandelijk beperking. Wij proberen de activiteiten zoveel mogelijk af te stemmen voor beide soorten van beperkingen. Uiteraard zijn ouders, verzorgers en andere familieleden ook van harte welkom tijdens de evenementen.

Wij zijn een open organisatie met een “simpele” structuur en zitten boordevol met concept activiteiten. Helaas hebben wij niet alle voorzieningen, zowel materieel, financieel en vrijwilligers binnen hand bereik. Hierdoor staan een tal van superleuke activiteiten in de kast en moeten wij helaas wachten tot de tijd rijp is. Dit levert ons hele mooie dromen op, maar zoals iedereen, wil je je dromen ook graag uit laten komen! Voel je je geroepen om een bijdrage te leveren in welke vorm dan ook, neem dan gewoon contact met ons op. Een leuk gesprek en een goed bakje koffie kan beide misschien veel opleveren…

Er zijn twee verschillende manieren om kaarten bestellen:

  • Aan kassa betalen Heb je zojuist kaarten besteld en gekozen om aan de kassa te betalen. Dan ontvang je wel een bevestiging per e-mail maar je ontvangt geen kaartje. Je staat namelijk ingeschreven op onze gastenlijst! Kom gewoon naar het feest en/of activiteit en meld je bij de kassa.
  • iDEAL Heb je zojuist kaarten besteld en gekozen om via iDEAL te betalen. Dan ontvang je zowel een bevestiging als je entreekaart per e-mail. Neem je entreekaart mee naar het feest en/of activiteit, scan zelf je QR-code en je kunt direct doorlopen. Veel plezier!!!

Heb je wel betaald via iDEAL maar geen entreekaart ontvangen? Neem dan contact met ons op en wij lossen het op!